Ki tudja miért, de minden cég
életében elérkezik az a pillanat, amikor a vezetőit elönti a
reformálás gondolata: valamit változtatni muszáj. S hamár maga a
beltartalom, a termék, a szolgáltatás minősége, s minden egyéb
alapvetően úgy jó, ahogy van, akkor „nincs más hátra”,
minthogy legalább a külcsínt reformáljuk meg. Kell egy új
design, - ötlik fel bennünk -, amely mutatja, hogy mi képesek
vagyunk haladni a korral, kellő kreativitással rendelkezünk a
külsőségek tekintetében is. S ha már egyszer nekivágunk a
változtatásoknak akkor azt nagy körültekintéssel tesszük, nem
kevés pénzt és munkaórát fektetve bele. Az első agymenéseket,
ötleteléseket követően megszületnek a különféle
tervváltozatok, melyeken hosszú heteken át lehet töprengeni, majd
elkezdhetjük a design terveket finomítgatni egész addig, amíg
megszületik a megálmodott végeredmény. Az új design alapján
átformáljuk a cég arculatát, beleértve a termékek külső
megjelenését is. Mindezek után már nincs is más hátra, minthogy
kellő reklámhadjárattal próbáljuk el megmagyarázni az amúgy is
a mi termékeinket vásárló törzsvevőinknek, hogy miért is volt
erre a sok mindenre szükség. Aztán vagy kedvelik ezt az új
arculatot vagy nem.
Az új köntös |
A tavalyi év végén a rakovníki
Bakalář sörfőzde érezte úgy,
hogy már nem tud ellenállni a design változtatás égető belső
késztetésének és az eddigiektől teljesen más kinézetű sörös
címkéket terveztet meg. Bő leírás helyett nézze meg mindenki a
képeket és maga döntse el, hogy tetszik-e a változtatás. Annyit
azért hozzáfűznénk, hogy a hivatalos magyarázat szerint az egyes
színek révén a fogyasztó könnyebben be tudja azonosítani az
egyes sörfajtákat, s összességében a tradicionálisabb grafikai
arculat helyett egy fiatalos, modern képet akartak létrehozni,
amely népszerűbb a cseh fiatalok körében. De akár így, akár
úgy, egy a lényeg: a Bakalář még mindig egy kiváló cseh sör
maradt, amelyet élvezettel fogyaszthatnak a Jaromír Sörözőkben!
A levetett régi ruhadarab |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése