A Bakalář új köntösben

Ki tudja miért, de minden cég életében elérkezik az a pillanat, amikor a vezetőit elönti a reformálás gondolata: valamit változtatni muszáj. S hamár maga a beltartalom, a termék, a szolgáltatás minősége, s minden egyéb alapvetően úgy jó, ahogy van, akkor „nincs más hátra”, minthogy legalább a külcsínt reformáljuk meg. Kell egy új design, - ötlik fel bennünk -, amely mutatja, hogy mi képesek vagyunk haladni a korral, kellő kreativitással rendelkezünk a külsőségek tekintetében is. S ha már egyszer nekivágunk a változtatásoknak akkor azt nagy körültekintéssel tesszük, nem kevés pénzt és munkaórát fektetve bele. Az első agymenéseket, ötleteléseket követően megszületnek a különféle tervváltozatok, melyeken hosszú heteken át lehet töprengeni, majd elkezdhetjük a design terveket finomítgatni egész addig, amíg megszületik a megálmodott végeredmény. Az új design alapján átformáljuk a cég arculatát, beleértve a termékek külső megjelenését is. Mindezek után már nincs is más hátra, minthogy kellő reklámhadjárattal próbáljuk el megmagyarázni az amúgy is a mi termékeinket vásárló törzsvevőinknek, hogy miért is volt erre a sok mindenre szükség. Aztán vagy kedvelik ezt az új arculatot vagy nem.

Az új köntös
A tavalyi év végén a rakovníki Bakalář sörfőzde érezte úgy, hogy már nem tud ellenállni a design változtatás égető belső késztetésének és az eddigiektől teljesen más kinézetű sörös címkéket terveztet meg. Bő leírás helyett nézze meg mindenki a képeket és maga döntse el, hogy tetszik-e a változtatás. Annyit azért hozzáfűznénk, hogy a hivatalos magyarázat szerint az egyes színek révén a fogyasztó könnyebben be tudja azonosítani az egyes sörfajtákat, s összességében a tradicionálisabb grafikai arculat helyett egy fiatalos, modern képet akartak létrehozni, amely népszerűbb a cseh fiatalok körében. De akár így, akár úgy, egy a lényeg: a Bakalář még mindig egy kiváló cseh sör maradt, amelyet élvezettel fogyaszthatnak a Jaromír Sörözőkben!

A levetett régi ruhadarab

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése